Контакти Често задавани въпроси

 

Често задавани въпроси  

Как да резервирам? След като сте избрали предложението, което Ви интересува, кликнете на бутона „Резервирай” най-долу на страницата. Ще се отвори прозорец, в който попълнете всичко необходимо за Вашето пътуване. Изпратете заявката. Ние ще я получим и веднага ще започнем обработката.. Ако са необходими уточнение и опълнителна информация, ще се свържем с Вас по мейл или телефон. Целта ни е най-късно до 24 часа след приемане на заявката за резервация, ще Ви изпратим Вашия номер на резервация заедно с условията и сроковете за плащане и анулация

Кога ще получа номер на резервация? След като обработим Вашето запитване за резервация и уточним всички детайли с Вас по e-mailили телефон, ще получите номер на резервация, който трябва да посочите като основание за плащане при превеждане на сумите. 

Мога ли да анулирам вече направена резервация? Разбира се. Условията за анулиране са описани в e-mail-а, с който ще Ви изпратим номера на резервацията. Тези условия фигурират и в договора за Вашето пътуване. Моля запознайте се с тях внимателно. Повечето хотели удържат различен процент от стойността на престоя в зависимост от това колко дни преди настаняването се анулира резервацията. Колкото по-близо до датата на настаняване анулирате резервацията си, толкова по-голям е процентът неустойка, която хотелите удържат.

Какво е Застраховка „Отмяна на пътуване”? Това е застраховка, която се сключва срещу риска от отменено или пропуснато пътуване поради медицински или немедицински причини, независещи от пътуващия и които не могат да бъдат предвидени. Ако сключите такава застраховка, ще бъдете спокойни, че каквито и причини да попречат на реализирането на Вашето пътуване, застрахователят ще Ви възстанови направените разходи за самолетни билети, хотелски резервации и други туристически и бизнес услуги, извършени предварително, които не могат да бъдат възстановени при отмяна на пътуването.

Има ли изисквания за пътуване на деца?

Деца до 2 годишна възраст не ползват отделна седалка в самолет,

но им се издава билет и обикновено се плащат някакви такси, съгласно тарифата на авиокомпанията. В случай, че детето пътува само с единия си родител, само с баба и/или дядо или самò, задължително на митническите власти трябва да се представи нотариално заверена декларация от непътуващия родител или и от дватама, че са съгласни детето им да пътува в чужбина. 

Какви са паспортните изисквания за страните, където пътувам с паспорта си?

Имаме грижата да публикуваме подробна информация във всяка оферта, за която се изисква задграничен паспорт. Основно изискване е паспортът ви да е валиден минимум 6 месеца, счетано от датата на връщане в България. Важно е да проверите дали нямате вписан в паспорта автомобил, който да е под митнически контрол и ако имате такъв, оставете автомобила си на безмитна зона. В противен случай, няма да можете да напуснете територията на България.  

 

 

 

Как да платя? Приемаме плащания единствено по банков път ( с платежно нареждане от всеки банков клон или чрез онлайн банкиране). Разполагате с 2 дни от получаване на номера на резервация, за да наредите плащането. Щом парите пристигнат в сметката на VanillaTravel, ще издадем фактура и ще Ви изпратим и договора за пътуването.

Може ли да се плаща на части? Разбира се. Във всяка оферта са описани условията за разсрочено плащане.

Какво ще стане, ако забравя следващото плащане? Не се притеснявайте, ние имаме грижата да Ви напомним няколко дни предварително по e-mail.

Какво означават съкращенията ВВ, НВ, FBи другите? Това са съкращения на международните термини в туризма, които поясняват какво е включено в цената:

RO (room only) - само настаняване, без изхранване.

BB (Bed& Breakfast) – нощувка със закуска (в закуската са включени безплатни напитки: чай, кафе, вода ).

HB (HalfBoard) – полупансион – закуска + вечеря (предвижда безплатни напитки само по време на закуската: чай, кафе, вода ).

FB (FullBoard) – пълен пансион – закуска, обяд и вечеря (безплатни напитки само по време на закуската: чай, кафе, вода; по време на обяда и вечерята напитките се заплащат).

FB+ (FullBoardPlus) – пълен пансион – закуска, обяд и вечеря + някои напитки (най – често вино или бира) по време на храненията.

Al (AllInclusive) – означава всичко включено в цената: пълен пансион + алкохолни и безлкохолни напитки местно производство.

Al+ (AllInclusivePlus) – всичко включено в цената: пълен пансион + алкохолни и безлкохолни напитки местно производство, както и някои услуги по преценкана администрацията на хотела.

UAl (UltraAllInclusive) - всичко включено в цената, плюс някои вносни алкохолни напитки и някои допълнителни услуги по преценкана администрацията на хотела. Това е най-пълния пакет от услуги, който се предлага. 

Офертите включват ли здравни застраховки? В някои от пакетите има предвидени здравни застраховки, а в други те не са включени. В описанието на всяка оферта е упоменато дали включва здравна застраховка и ако да – какъв е размера на покритието. При Ваше желание можете да направите допълнителна здравна застраховка. Ориентировъчно цените са:

За пътуване в Европа препоръчителната застрахователна премия е 10 00 евро. Ще Ви струва 0.45 евро на ден на човек.

За пътуване в Турция, Тунис, Египет и Дубай препоръчителната застрахователна премия е 5 000 евро, което означава 0.35 евро на ден на човек.

За екзотичните и далечни дестинации застрахователите препоръчват премия от 25 000 евро, което би Ви струвало по 0.75 евро на ден на човек.

Имайте предвид, че в страните от ЕС можете да ползвате и Европейската здравноосигурителна карта, която се издава от НЗОК. Повече информация можете да намерите в сайта на НЗОК www.nhif.bg.

 

 

Още от тази категория: « Пътеводител Контакти »

All rights reserved © 2011 Vanilla Travel Ltd. www.vanillatravel.bg